7 Calitati si un Candidat!

Cip-in-multime-siglaPNL

Totul a inceput ca o provocare fara prea mari sperante, care s-a transformat intr-un demers serios.

Sustinerea prietenilor si a cunoscutilor m-au facut sa vad lucrurile dintr-o alta perspectiva si am identificat cateva calitati care ma recomanda pentru postul de edil al municipiului Targoviste.

1) competenta si implicarea(incepand din scoala m-am straduit sa-mi fac treaba cat mai bine, o dovada sunt rezultatele scolare, apoi in locurile de munca,unde m-am dedicat activitatilor desfasurate)

2) profilul meu de candidat(n-am avut functii politice in administratie, provin din categoria oamenilor obisnuiti, care traiesc din munca cinstita si care au reusit in viata prin efort intelectual si fac un alt fel de politica, „Politica bunului simt”)

3) experienta mea din cadrul primariei Targoviste(am fost consilier IT)

4) dorinta mea de a schimba modul in care se face politica si administratie la nivel local(trebuiesc atrasi si promovati oameni din societatea civila, oameni care n-au mai facut politica, oameni pe care-i recomanda competenta)

5) imi place competitia, ma stimuleaza sa dau ce am mai bun din mine(iubesc spiritul olimpic si apreciez sportivitatea)

6) ma recomanda educatia primita si respectul pentru semenii mei(parintii mei au fost profesori si mi-au insuflat o anumita educatie)

7) sunt un bun organizator si am dovedit acest lucru de cate ori am organizat evenimente politice sau simpozioane in cadrul PNL-ului sau ANRM-ului(puteti gasi pe blogul meu asemenea dovezi). Am idei si energia necesara pentru a transforma, cu ajutorul dumneavoastra, Targovistea intr-un oras in care sa ne simtim bine.

Lasă un răspuns

