Alina Gorghiu mi-a urat succes in campania interna a PNL pentru desemnarea candidaturii la Primaria Targoviste.

DSCN5052

La Targoviste am desprins din cuvantarile tinute de catre Copresedintii PNL cateva idei pe care le imbratisez:
1) se doreste un candidat cu sanse reale in fata electoratului
2) nu sunt agreati candidatii care si-au demonstrat neputinta in alegerile anterioare
3) candidatul desemnat trebuie sa demonstreze ca face un altfel de politica
4) este dorit un candidat puternic, care sa lupte cu PSD-ul, considerat ca principal adversar politic
Fara modestie ma regasesc in acest profil. Sunt constient ca in acest moment efortul meu si dezideratul propus par din basmele cu Don Quijote. Candidatura mea este practic o revolta impotriva unui sistem politic pe care romanii nu-l mai vor. M-am inscris in aceasta lupta pentru a scuti locuitorii Municipiului Targoviste de supliciul de a alege dintre doua rele. Stiu ca sansele mele sun egale cu notorietatea si tind la zero, dar in acelasi timp stiu ca pentru a schimba ceva trebuie sa intri in lupta. Mesajul meu se adreseaza celor care doresc schimbarea clasei politice dar n-au avut curaj inca sa se implice in politica. Si mai stiu ce a spus Ion I. C. Brătianu: „Cei mai mulţi îşi închipuie că politica e un fel de distracţie, cu foloase şi onoruri. Politica e ceva grav, grav de tot. Ai în mâna ta viaţa şi viitorul ţării tale”.

Lasă un răspuns

